اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

استعداد کودک 5 ساله

واقعا هر کس را خداوند اسعدادی داده است که باید والدین کشف و پرورش دهند . 

 

ببینید این کودک 5 ساله تاجیکی چقدر زیبا می خواند .... 

 چک چک باران بـــــــهار شنیدم، در یاد دارم تو را

شد بیدار در دل غـــــــــــــــــــــم دیرینم، از داغ لاله زار
بی دلم بی دلم خنجر زدند بر سینم، جدا کردند مارا
مهینم، مهینم... تقدیرم همین است، چرا چرا آی چرا؟
چک چک باران بــــــهار شنیدم، در یاد دارم تو را
شد بیدار در دل غــــــــــــــــــــم دیرینم، از داغ لاله زا

نظرتان چیست  

آیا همه باید دکتر مهندس باشند  

 

من نمی دانم که چرا می گویند اسب حیوان نجیبیست...

کبوتر زیباست...و چرا در قفس هیچ کسی کرکس نیست...

گل شبدر چه کم از لاله قرمز دارد...

چشم ها را باید شست....

جور دیگر باید دید....

 

این شعرو حتما شنیدین...

من عاشق این شعرم...

تیکه کوتاهیه از شعر بلند و بسیار زیبای صدای پای آب سهراب...

واقعا کاش ما آدما یه وقتا جور دیگه ای به زندگی نگاه کنیم...

این شعر اونقدر گویا هست که دیگه من نخوام چیزی بگم...

 

آیا ما تواناییهای  های کودکان خود را می شناسیم  یا آنچه خود دوست داریم به آنها تحمیل می کنیم  

  

فیلم را دانلود کنید  و لذت ببرید  

http://s3.picofile.com/file/7958420963/a3f5f698df9dc2bced8880a83bfc97a1637960.mp4.html

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد