اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

نشانه امکان خیانت

چگونه می فهمید که آیا شریک زندگی تان به شما خیانت می کند یا خیر؟ آنهم طوری که او متوجه تجسس شما نشود؟ خیانت چه نشانه هایی دارد؟ آیا شما به شریک زندگی خود مشکوک هستید؟ البته این پرسش ها بدین معنا نیست که مخفیانه و محرمانه در بیرون منزل تحقیق کنید و بر اضطراب و نگرانی خود بیفزایید.

1ــ بروز علاقه به آراستن ظاهر

اگر شوهرتان بدون مقدمه به خود می رسد، زمان زیادی را صرف آراستن ظاهر خود می کند. و قبلاً چنین رفتار هایی از او ندیده بودید و این روند تکرار می شود. بدین معناست که سعی دارد نظر شخص جدیدی را به خود جلب کند. اگر سعی می کند چین و چروک صورت، گودی های صورت، رنگ سفید مو و عیوب اینچنینی را که به دنبال افزایش سن بروز می کند را برطرف کند و هر طوری شده خود را شیک و با سلیقه جلوه دهد، به این خاطر است که سعی دارد در نظر زن جدید، بهترین مرد جلوه کند.

2ــ غیبت نامعلوم

اگر دفعات زیادی شوهرتان غیبت و یا تأخیر طولانی دارد، که شمارش روزهای غیبت او از دست شما خارج شده، این رفتار می تواند به خاطر انگیزه هایی  خاص باشد. خواه در گوشه مغازه یک ساعت وقت خود را بی جهت تلف کند و خواه تا دیر وقت کار کند، این غیبت شوهر مسأله ناخوشایندی است. سعی کنید در خانه جذابیت های بیشتری فراهم کنید. و از او بخواهید زمان بیشتری را در خانه بگذراند. یا باهم بیشتر بیرون بروید.

3ــ مطالب مبهم یا تماسهای تلفنی مشکوک

اگر متوجه مطالب مبهم یا تماسهای تلفنی مشکوک یا افزایش ناگهانی قبض تلفن شدید، یا اگر شوهرتان قصد مخفی کردن شماره تلفنی یا دفترچه تلفن موبایل خود را داشت، ممکن است بدین معناست که علاقه یا رابطه جدیدی وجود دارد، که هنوز تبدیل به علاقه نشده است.

همینطور اگر همسر شما زمان بیشتری را با کامپیوتر صرف کند، یا سعی دارد زمانی که شما در منزل هستید، فیلم، عکس یا هر چیز دیگری را مخفی کند این نشانه خوبی است که او در ذهن خود پی شخص دیگری است.

البته بهترین راه اینکه بفهمید شوهرتان بدنبال شخص دیگری است یا نه، صحبت شفاف و صادقانه با اوست. موضوع ترس از وفاداری شوهرتان را با او در میان بگذارید و سعی کنید در مورد این موضوع بحث کنید قبل از اینکه از فکر و خیال دیوانه شوید.

به خاطر آورید واقعیات همیشه آن طوری که به نظر می رسند، نیستند!

اگر دریافته اید شوهرتان بی وفایی کرده است، فکر کنید چگونه عشقبازی شوهرتان را جبران کنید و امور را سر و سامان دهید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد