اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

تنها... تنها... دل ما دل نیست

رسول خدا (ص) فرمود:
مردانگی ما، گذشت از کسی است که به ما ستم کند و بخشش به آن کسی است که از ما دریغ ورزد 

 

نون عشق میخورم منت نونوا ندارم خدایا! تا پاکم نکردی خاکم نکن
یادم باشد حرفی نزنم که به کسی بر بخورد...
نگاهی نکنم که دل کسی بلرزد...
راهی نروم که بی راه باشد...
خطی ننویسم که آزار دهد کسی را...
یادم باشد که روز و روزگار خوش است... همه چیز رو به راه است خوب...
تنها... تنها... دل ما دل نیست
وقتشه که تو ام یاد بگیری که چطوری باید یکم خوابید و خواب دید 

  

یه روز تو زندگیم بودی
همین جا روبه روم بودی
اما آرزوم نبودی

فکر میکردم از آسمون
باید بیاد یه روزی اون
تا آرزوم بشه تموم

یه اشتباهی کردمو
دل تورو شکستمو
نمی بخشم خودمو
حالا پشیمون شدمو
می خوام تو باشی پیشمو
حق داری که نبخشی

شرمندتم که ستاره داشتمو
دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من ستاره ای ندارم
ستاره بود تو مشتمو
تکیه می داد به پشتمو
احساسشو می کشتمو
احساستو می کشتم

شرمندتم که ستاره داشتمو
دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من ستاره ای ندارم
ستاره بود تو مشتمو
تکیه می داد به پشتمو
احساسشو میکشتمو
احساستو می کشتم

شرمندتم که ستاره داشتمو
دنبال اون می گشتمو
شاکی از این بودم که من ستاره ای ندارم
ستاره بود تو مشتمو
تکیه می داد به پشتمو
احساسشو میکشتمو
احساستو می کشتم 

 

متن موزیک "ستاره" از حمید عسکری

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد