اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

خیال تو

 

مــــنو در گیر خودت کن تــــا جهانم زیر و رو شه

تــــا سکوت هر شب من بـا حجومت روبه رو شه

بـــــــی هوا بدون مقصد سـمت طوفان تو می رم

مــنو در گیر خودت کن بــــــلکه آرامش بگیرم

بـــــــــا خیال تو هنوزم مــثل هر روز و همیشه

هـــــــر شب حافظه من پــــــر تصویر تو میشه

بـــــــا مــن غریبگی نکن بـــــا من که در گیر توام

چشمات رو از من بر ندار مــــن مات تصویر توام

تـــــــــو همین جایی همیشه با تو شب شکل یه رویاست

آخـــــــــــرین نقطه ی دنیا تــو جهان من همین جاست

تــــو همین جایی هر روز مــــــــن به تنهایی دچارم

مــــــــنو نزیک خودم کن تـــــــــا تو رو یادم بیارم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد