اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

الهی نامه

J الهی عقل ما جهانی را کفایت است. ما را به عقل دیگران چه حاجت است؟

J الهی دروغ‌های ما راست و دوغ‌های ما ماست گردان.

J الهی زیبایی‌های من به وصف در نگنجد، پیش جمال من یوزارسیف چه سنجد؟

J الهی زبانی که ما را نستاید، اگر لالمونی بگیرد، شاید.

J الهی راه راست را به سمت ما کج بفرما.

J الهی آنکه مرا ندید، چه دید؟ و او را چه توان گفت جز ندید بدید؟

J الهی چون می‌دانی که حق با من است، چه حاجتم به گفتن است؟

J الهی صندوق رأی بهانه است، غرض دست غیب است که در میانه است.

J الهی هرچند به بی لیاقتی فاشیم، چنان کن که به‌هر قیمتی خشنود باشیم.

J الهی دیگران کاشتند و ما خوردیم. ما چه داریم دیگران بخورند؟

J الهی ترمز من خراب است، به هرکجا که بکوبم، عین ثواب است.

J الهی مگوی که برای دیگران چه کرده‌ای؟ بپرس که دیگران برای من چه کرده‌اند؟

J الهی هر که مرا شناخت، لُنگ خود بینداخت.

J الهی عاقبت محمود گردان/ دعای من اجابت زود گردان.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد