اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

آهنگ جدیدی که خوندم( کانی)

آهنگ جدیدی که خوندم( کانی)

دانلود آهنگ بهروز نقویان به نام کانی کانی

کانی (چشمه)
کانی ڤه‌رکه‌ت ژه‌ بن سالان
چشمه از پای صخره ها جوشید
وه‌ ڕێ که‌ت چوو (له لو) به‌رڤه‌ مالان
حرکت کرد وبه سمت چادرها براه افتاد
ئاڤ ڤه‌خوارن گول هه‌ڤالان
دوستان گل (عاشقان)ازآن نوشیدند
وه‌ هه‌ڤ شا بوون (عزیز) به‌ژن و بالان
و با تماشای قامت خود شادی کردند !
کانی هێستر، کانی باران
چشمه اشک و چشمه باران است
کانی ئاڤا چاو هوال یاران
چشمه، آبی است که ازچشم یاران می چکد

کانی کانی، شیرین کانی
چشمه،چشمه ، چشمه شیرین
مالان بار کر، له‌ سه‌ر دانی
چادرنشینان کوچیدند وکنارش اتراق کردند
دو کیڤییان ئاڤ هلانی
دو آهو ازآن آب نوشیدند
یک یا من بوو من نزانی
یک آهو ازآن من بود و نمی دانستم!

ژه‌ ناڤ مه‌رخان شه‌مال ڕا بوو
دوباره،ازمیان جنگل مرخ بادی برخاست
به‌رڤه‌ بینان (له لو)که‌له‌پا بوو
و به سمت سیاه چادرها سرازیر شد
ده‌سمالا داران له‌با بوو
دستمال سبز درختان تکان خورد
دلێ کانیان (هوال)دیسا شا بوو!
بازهم خاطر چشمه ها شاد شد!

بارش باری چیا شل کر
باران بارید و کوهستان را خیس کرد

دیسا چاڤه‌ گولان(هوال) کل کر
دوباره بر چشم کبک­ها سرمه کشید


کانی کانی، شیرین کانی
چشمه،چشمه ، چشمه شیرین
مالان بار کر، له‌ سه‌ر دانی
چادرنشینان کوچیدند وکنارش اتراق کردند
دو کیڤییان ئاڤ هلانی
دو آهو ازآن آب نوشیدند
یک یا من بوو من نزانی
یک آهو ازآن من بود و نمی دانستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد