اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

علی اصغرم لالای، لایی مادرم لالای(با صدای بهروز نقویان)



علی اصغرم لالای، لایی مادرم لالای(با صدای بهروز نقویان)

بخواب ای غنچه ‏ی پرپر، بخواب ای کودک مادر

علی اصغرم لالای، لایی مادرم لالای‏

عزیزم از چه بی‏تابی چرا مادر نمی‏خوابی؟

گمانم تشنه آبی، علی اصغرم لالای‏

مزن آتش به جان من، مبر تاب و توان من

ببین اشک روان من، علی اصغرم لالای‏

چرا مادر علی جانم نمی‏گیری تو پستانم

چه می‏خواهی نمی‏دانم، علی اصغرم لالای‏

عزیز من مکن غوغا بخواب ای کودک زیبا

مسوزان قلب مادر را، علی اصغرم لالای‏

مزن آتش دل من را مسوزان حاصل من را

علی اصغرم لالای، لالایی مادرم لالای‏

چه شور است این به سر داری، مگر میل سفر داری؟

مکان و منزل من را علی اصغرم لالای‏

نخوابم در کنار تو خزان گردد بهار تو

چنین مادر مکن زاری، علی اصغرم لالای‏


http://s3.picofile.com/d/94b2685f-703e-42b8-b6da-bd13fbb2fb25/aliasgharam.mp3

نظرات 1 + ارسال نظر
مهسا شنبه 8 شهریور‌ماه سال 1399 ساعت 03:27 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد