اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

اخطارهای دنیای مجازی ،کسب و کار در فضای مجازی و تحلیل فضای فرهنگی ،سیاسی و اجتماعی

دکتر بهروز نقویان دکترای مدیریت ، مدیر عامل شرکت تولید نرم افزارهای هوشمند ، خواننده پاپ و محلی خراسان شمالی ،مشاور شهرک صنعتی ایران مشاور دیجیتال مارکت و صادرات

متن آهنگ هجرانی خواننده روزبه نعمت اللهی

در غم هجر روی تو
رفته ز کف قرار دل
گر ننمایی‌ام تو رخ
وای به حال زار دل
نیست شبی که تا سحر
خون نفشانم از بصر
زآن که غم فراق تو
کرده خراب کار دل
آمده‌ام که سر نهم
عشق ترا به سر برم
ور تو بگویی‌ام که نی
نی شکنم شکر برم
اوست نشسته در نظر
من به کجا نظر برم
اوست گرفته شهر دل
من به کجا سفر برم
مرده بدم زنده شدم
گریه بدم خنده شدم
دولت عشق آمد و من
دولت پاینده شدم
گفت که دیوانه نه‌ای
لایق این خانه نه‌ای
رفتم و دیوانه شدم
سلسله بندنده شدم



روزبه نعمت اللهی خواننده و آهنگساز دانش آموخته در دانشکده ی موسیقی است. با نوازندگی سازهای گیتار و پیانو آشنا و ساز تخصصی اش ویولن است. روزبه ردیف موسیقی ایرانی را نزد مادرش (فرشته جواهری) آموخته و از این رو با نوازندگی تار آشنایی دارد. پدرش مسرور نعمت اللهی از فعالان قدیمی در عرصه ی فرهنگ و هنر کشور به شمار می آید و تعداد زیادی از ترانه های روزبه از سروده های اوست. آلبوم نخست روزبه با عنوان سرزمین مادری در سال 1382 منتشر شد و آلبوم عمو زنجیرباف بعد از آلبوم هفته ی عاشقی از او منتشر خواهدشد.
نظرات 3 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:07 ق.ظ

آمده ام چو عقل و جان از همه دیده ها نهان
تا سوی جان و دیدگان مشعله نظر برم
وبلاگ قشنگی دارید.
موفق باشید.

ممنون از شما دوست گرامی

عبرت سه‌شنبه 17 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:16 ق.ظ http://ebrat.blogsky.com

با سلام
در صورت تمایل به عبرت لینک دهید.

ebrat.blogsky.com

هانیه دوشنبه 21 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 09:53 ب.ظ

عاااالیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد